Follow Dashboard
Tokens?

۩ Rosak ! :'( ۩
Monday, April 15, 2013 | 2:40 AM | 0 comments
Assalamualaikum..

Hai Blogger.. Lama tak update.. Biaselah mula2 jehh selOk skit kann? Hahaa,,
Hhmm.. ROSAK ? Apa yg rOsak ? Hhmm.. Nampak tak menatang * phOne * kt bwah tuhh?
Ermm.. Tulahh phOne aku.. Hhmm.. Bangang betul lahh rOsak..
Aku tak tau pOn mcm mane bOleh rOsak, aku lngsung tak prasan.. Jiera yg prasan dulu, masa tu kt taman, kta org lepak2, Fara dh blik dh mse tuh, tngGal aku n jiera jehh.. 
Pastu jiera ambik phOne aku nk tengOk, aku bg lahh..

And then ::


Jiera : Weyhh, skrin nset ka pecah erk ?
Aku : Ehh, yeker? Mane ad lahh, tadi mOlek ade jehh..
Jiera : Yelahh.. Retak.. Cer ka tengOk niehh..(bg aku nset)
Aku : (Terkejut) A'ahh arhh.. Weyhh, ble mse plOk jdy ginieh, tdi mOlek ade jehh..
Jiera : Mane aku tau, aku tengOk dh jdi gituh dahh..
Aku : Weyhh, banganglah ! Bodo nyelahh.. Hhmm.. Baser sunGguh arhh.. AdOii.. Hhmm.. Mcm mne nieh jiera. Aduhh., bkpelahh jdi giniehh..
Jiera : Mehh., sini aku try tengOk.. (bg nset)
Weyhh, tak leh nk touch dh skrin dia..
Aku : Yer dOk ? (bg nset)
Jiera : A'ahh..
Aku : Hhmm.. Memng bangang lahh, Aduhh !
Jiera : Dah tu guane nieh ?
Aku : Hhmm.. Pinjam nset akak aku la dulu ser, nk pkai semntare nieh. Haishh.. Bangang !
Jiera : Hoho.. SabO2.. Nk buat mcm mne, nk nset bru la tu..
Aku : Hhmm.. Mmg nk nset bru gamOknya. Haishh..


Hhmm.. Kesimpulannya., phOne aku dh jahanam !! Aku tak prasan lngsUng mse ble nset tu dh retAk skrin dia, sblum nieh byk kli dh jtuh, tapi mOlek ad jehh.. Haishh.. Sementare niehh pkai nset akk aku jelahh dulu . AdOii.. Bakpelahh mung rOsOk nset . Haishh.. Sedih :'(
Kenalah pkai nset " samsung duOs " akk aku tuh, dh lah cOver blakng xdOk.. Ermm.. Tak perlah, asalkn blEh mCg.. Ehh ! Ayah aku ckp nk blikn nset bru kt aku.. Yer dOk tau abOh nieh.. HohOo.. Mnx2 lah ye.. Hahaa.. Ermm.. 

*Nokia N9*


Hhmm.. Nielahh nset aku.. Haishh.., Bakpe lahh mung rOsOk sayam ?
Aku sayam gOk ke mungg.. Huhh ! 


Old things