Follow Dashboard
Tokens?

۩ Nak ! Nak ! Nak ! ۩
Thursday, April 4, 2013 | 11:12 PM | 0 comments
Assalamualaikum..

Hai blogger ! Hmm.., hari niehh aku nk citer pasal apa erk ? Hmm.. Hah ! Pasal minat aku and benda yg aku nak sangat.. Hoho.. Hope ! Aku dapat nanti . Tak kira lahh, aku nk jugak . 
TITIK . !! Oke ? Cun !
First skali aku nak niehh.. Menatang kamera kt bwah niehh, Haishh.. Bila lahh aku boleh dpt kau erk? Kau mahal sgt lahh sayang.. Hmm.. Aku nk kau, sbb kau tau kn aku minat ambik gmbar.. Aku nk jadi *photographer* . InsyaAllah . Amin ! *tadah tangan semua* . :)  

 
Tak kisah lahh dapat * Nikon or Canon * pOnn . Hmm .. 
 
Kalau dapat kamera niehh pOn lagi bagus . Kamera jenis lama punya. Tapi, cantik kann ? Kamera nieh boleh kuar gambar trus . Awesome lahh . Nak ! * Polaroid * . 

Second plak, aku nak kasut kat bawah tuhh. Nampak tak ? Huh ! Payah nak cari kasut tuhh kat kuantan niehh. Tau tak kat mana  ad jual area kuantan niehh? Hmm.. Kat t.c. ada jual ksut nieh, tapi tak bnyak yg sama mcm kt bwah niehh .. Haishh..
    
* Flat Oxford Shoes * 
Cantik kann ? Nanti aku dpt kau yup.. Hahaa.. :D

Third, aku nak menatang moto n kereta kat bawah tuh.. Bila lahh aku bleh dpat erk ? Haha. ! Berganda mahal siott harga kau . Haishh.. Nanti, aku dh kerja, aku kumpul duit. Aku beli kau yup.. Hmm, nk tunggu lmbat lg.. Haishh..

Yang nieh murah jehh, tapi xbleh nk beli lg.. Hmm.. *Vespa*

Yang nieh berganda mahal lah skit harganya. Ntah bla dpt beli.. *Mini Cooper*

Dapat yg nieh pOn best jugak. Antik jehh.. Enjoy lah bwak g picnic. Hoho ! *VW Van*

Hhmm... Ntah  bila lahh aku boleh dapat erk ? Nak2 barang antik macam niehh. Huh ! 
#Kesabaran amatlah diperlukan disini#

Fourth, aku nak menatang teddy bear kat bawah tuu.. Cantik kann ? Yess ! Cantik gila.. Ad sape2 nak belikan tak ? Kalau boleh aku nk yg sebesar aku niehh ? Boleh tak ? Boleh lahh.. Pleaseeee.. :'(  .. Takpe2 nanti aku beli kau yupp.. Tunggu jelahh ea.. hOhOo..    (o.0)

 

 
Nanti aku beli.. Murah je kau kann.. Oke. Huhuu.. *Teddy Bear*




Old things | New things