Follow Dashboard
Tokens?

۩ Ma Besties ۩
Thursday, April 4, 2013 | 6:32 AM | 0 comments
Assalamualaikum..

Hai blogger ! Hmm. Oke. Hari nieh aku nk start story pasal * best friends * aku .. Aku paling rapat gila ngan *fara, jiera n syera * . Kekadang semua msalah kita org, kta org akn share sesama. Tak kira lah msalah kecik ke besar ke, sedih or happy ke ! Kekadang benda yg tak penting pOn kta org ckap. Hahaa.. Tapi, aku happy gila lau duduk ngn dia org, layan kepala gila dia org. Memang terbaikk lahh. 
Dalam kita org 4 org nieh, kira yg paling tua dulu aku lahh. Hehe.. Coz, aku dulu yg lahir dri dia org. Kira aku *kakak* lahh.. Hoho ! Kedua, fara. Ketiga, syera n last skali, adik kita org niehh, jiera. Hahaa .. Kita org 4 org kelas sama..
 Tapi skunk, kita org dh tak brape rapat sgt dah n syera, taktau lah kenape. Hhmm.., ad lahh sebabnya kann..
Hmm. hobi kita orang sama. *Tangkap Gambar*, pantang jumpa kamera jehh, mesti nk tangkap gambar ! Huhuu.. Kita org punya cita2 pOn sama jugak, nak jadi *photographer*. Sbb tu lah masuk kelas mpv, wlaupun agk susah, tpi nk buat mcm mna kann . Jadi, memang tersangat rapat lahh .. Tapi, tak semestinya kita org takdek membe2 lain.. Oke . 
Kita org rapat jugak ngn achik, coz dye byk jgak tlong kta org settlekan msalah kta org. Tak kiralah spe2 pOngg..  :)

* KAMI BUDDYZ ! TAK KAN TERPISAH !! *

" Jangan disebabkan 1 perkataan , 1 perkara , 1 perbuatan kita putuskan persahabatan. Hargai sahabat kita. Erti persahabatan lebih bermakna "

# I Hope That Our Friendship Will Never End #

 
" Kawan sejati ambil berat macam seorang IBU, marah macam seorang AYAH, bergurau macam ADIK-BERADIK, dan menyayangi lebih dari seorang KEKASIH " 
#JanganPisahkanKami#


"Selemah-lemah manusia ialah orang yang tak boleh mencari SAHABAT, dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mensia-siakan SAHABAT yang telah dicari"
♥ Jangan Pisahkan Kami ♥
♥ Jangan Ambil Mereka Dari Saya ♥
: FULLSTOP :

~ Loyal Companion Can Share The Moment of GOOD and BAD ~


Kadang- kadang kawan yang perangai dia annoying gila itulah , yang akan buat kita happy, senyum , dan tanpa dia hidup kita tiada senyuman :)


Old things | New things